Sesja „The Crown", czyli najdroższego serialu telewizyjnego w historii w portfolio House Of Retouching

Są takie projekty, które wzbudzają wielkie emocje. Tak właśnie było z serialem „The Crown" dla Netflixa. 700 historycznych kostiumów oraz naturalnej wielkości replika pałacu Buckingham sprawiły, że jest to, jak dotąd, najdroższy serial telewizyjny. Rozmach kampanii reklamowej był również imponujący. Wszystko zaczęło się jednak powoli, a jednym z pierwszych obrazów, który opuścił nasze studio, był grupowy portret głównych bohaterów.

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix (mat. prasowe - www.houseofretouching.com)

Pierwsze wzmianki o serialu dotarły do nas od Jasona Bella już w maju 2016, gdy trafiła do nas sesja obsady dla brytyjskiego Vogue. Niedługo później pierwsze projekty kampanii zaczęły pojawiać się w naszej skrzynce pocztowej i już wiedzieliśmy, że to będzie duży projekt! Jednak praca nabrała tempa dopiero w lipcu. Przy tym projekcie z Jasonem Bellem ściśle współpracował zespół And Company — agencji z Los Angeles. My także staraliśmy się dodać od siebie coś wartościowego do procesu kreatywnego.

Dla wszystkich w studiu praca nad tymi zdjęciami była niezapomnianym przeżyciem. Bogactwo kostiumów, dopracowanie każdego ich detalu, były wręcz niesamowite. Również scenografia wnętrz robiła ogromne wrażenie, oddając przepych faktycznie istniejącego pałacu.

Myśląc o charakterze sesji i zdjęć, dopracowując ich charakter, odnosiliśmy się do sesji rodziny królewskiej, którą również mieliśmy przyjemność retuszować. Obie sesje miały niewątpliwie bliski sobie charakter i wydaje nam się, że czuć dostojność w kreacjach wizerunku bohaterów „The Crown".

„The Crown" to brytyjsko-amerykański serial biograficzny poświęcony brytyjskiej królowej Elżbiecie II. Serial już otrzymał dwa Złote Globy — dla Claire Foy jako najlepszej aktorki w serialu dramatycznym oraz jako najlepszy serial dramatyczny.

Serial pozwala prześledzić wiele historycznych wydarzeń, ale i prywatnych szczegółów z życia królowej. Zapraszamy do obejrzenia kilku plakatów z kampanii promocyjnej „The Crown". Ukazują one prywatne i publiczne sylwetki serialowych postaci. Więcej informacji: www.houseofretouching.com i www.facebook.com/HouseOfRetouching.

Zobacz również: Sony A7S vs Canon 5D Mark III, porównujemy możliwości filmowe

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Przezroczysta ramka do zdjęć o pojemnośći 1 GB Zwycięzcy 4. etapu konkursu fotograficznego „Portrety z drogi” Fotoreporterzy w USA przestali być postrzegani jako szpiedzy Nowa, "doskonała" wtyczka do Lightrooma i Aperture Na Instagramie można zarobić! Maksimum roju Leonidów już 17 listopada! Nocą spójrz w niebo Adobe Lightroom CC 2015.8 wnosi nową funkcję Reference View oraz wiele innych Fujifilm zwraca nawet 1290zł za zakup jednego produktu. Ruszył nowy cashback Największa karta microSD ma 1 TB pamięci. Możesz ją już kupić! Zdjęcia na Instagramie są takie same. Udowadnia to jeden z użytkowników 13. łódzki Fotofestiwal już w czerwcu! Zdjęcia portów lotniczych widzianych z lotu ptaka

Popularne w tym tygodniu:

Fotograf podpalił zamieszkany dom. Chciał zrobić zdjęcia z ogniem Praca fotografa ślubnego jest ciężka. Tylko 4 proc. czasu to robienie zdjęć Fotograf gwałcił, podglądał i wystawiał oceny. Prowadził agencję modelek Odszedł Zbigniew Staszyszyn. Był docenionym fotografem oraz podróżnikiem Adobe wydaje ważną aktualizację Photoshopa na 30-lecie programu Sony ma prawie połowę udziałów na rynku matryc światłoczułych Targi CP+ 2020 odwołane przez epidemię koronawirusa Grand Press Photo 2020: Pieter Ten Hoopen przewodniczącym jury Lecisz do USA? Uważaj na wkłady do instaxa i filmy Fujifilm Hilary Duff i ostracyzm na fotografie, który robił zdjęcia jej syna na boisku