Sesja „The Crown", czyli najdroższego serialu telewizyjnego w historii w portfolio House Of Retouching

Są takie projekty, które wzbudzają wielkie emocje. Tak właśnie było z serialem „The Crown" dla Netflixa. 700 historycznych kostiumów oraz naturalnej wielkości replika pałacu Buckingham sprawiły, że jest to, jak dotąd, najdroższy serial telewizyjny. Rozmach kampanii reklamowej był również imponujący. Wszystko zaczęło się jednak powoli, a jednym z pierwszych obrazów, który opuścił nasze studio, był grupowy portret głównych bohaterów.

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix (mat. prasowe - www.houseofretouching.com)

Pierwsze wzmianki o serialu dotarły do nas od Jasona Bella już w maju 2016, gdy trafiła do nas sesja obsady dla brytyjskiego Vogue. Niedługo później pierwsze projekty kampanii zaczęły pojawiać się w naszej skrzynce pocztowej i już wiedzieliśmy, że to będzie duży projekt! Jednak praca nabrała tempa dopiero w lipcu. Przy tym projekcie z Jasonem Bellem ściśle współpracował zespół And Company — agencji z Los Angeles. My także staraliśmy się dodać od siebie coś wartościowego do procesu kreatywnego.

Dla wszystkich w studiu praca nad tymi zdjęciami była niezapomnianym przeżyciem. Bogactwo kostiumów, dopracowanie każdego ich detalu, były wręcz niesamowite. Również scenografia wnętrz robiła ogromne wrażenie, oddając przepych faktycznie istniejącego pałacu.

Myśląc o charakterze sesji i zdjęć, dopracowując ich charakter, odnosiliśmy się do sesji rodziny królewskiej, którą również mieliśmy przyjemność retuszować. Obie sesje miały niewątpliwie bliski sobie charakter i wydaje nam się, że czuć dostojność w kreacjach wizerunku bohaterów „The Crown".

„The Crown" to brytyjsko-amerykański serial biograficzny poświęcony brytyjskiej królowej Elżbiecie II. Serial już otrzymał dwa Złote Globy — dla Claire Foy jako najlepszej aktorki w serialu dramatycznym oraz jako najlepszy serial dramatyczny.

Serial pozwala prześledzić wiele historycznych wydarzeń, ale i prywatnych szczegółów z życia królowej. Zapraszamy do obejrzenia kilku plakatów z kampanii promocyjnej „The Crown". Ukazują one prywatne i publiczne sylwetki serialowych postaci. Więcej informacji: www.houseofretouching.com i www.facebook.com/HouseOfRetouching.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Beyoncé ekstremalnie odchudzona przez Photoshopa Konkurs fotograficzny „Metamorfozy Łodzi w czterech porach roku” Na Targach Film Video Foto 2016 Standardowy Nikkor AF-S 50 mm f/1.4 G ? nareszcie! Plakaty ożywione dzięki Red One TVP pokazuje fałszywe zdjęcie z Białorusi. Wpadkę zalicza też posłanka Kinga Gajewska Instaxy idą jak świeże bułeczki - wyniki finansowe Fujifilm Czyżby kolejna afera o kradzież zdjęcia z Reserved w roli głównej? Laureaci iPhone International Awards pokazują, że smartfonem można zrobić świetne zdjęcia Sigma wycofuje się z produkcji obiektywów do Pentaxa Kai Wong, prezenter najpopularniejszego YouTube’owego kanału o fotografii, odchodzi z DigitalRev Znamy wyróżnionych w Sony World Photography Awards 2016 za wybitny wkład w fotografię Zaręczył się, fotografując [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

DaVinci Resolve 17 jest już oficjalnie. Możesz go ściągnąć za darmo Na Marsie gorąco, w Nowym Jorku mróz i śnieżyca. Nagiemu kowbojowi to nie przeszkadza