Sesja „The Crown", czyli najdroższego serialu telewizyjnego w historii w portfolio House Of Retouching

Są takie projekty, które wzbudzają wielkie emocje. Tak właśnie było z serialem „The Crown" dla Netflixa. 700 historycznych kostiumów oraz naturalnej wielkości replika pałacu Buckingham sprawiły, że jest to, jak dotąd, najdroższy serial telewizyjny. Rozmach kampanii reklamowej był również imponujący. Wszystko zaczęło się jednak powoli, a jednym z pierwszych obrazów, który opuścił nasze studio, był grupowy portret głównych bohaterów.

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix (mat. prasowe - www.houseofretouching.com)

Pierwsze wzmianki o serialu dotarły do nas od Jasona Bella już w maju 2016, gdy trafiła do nas sesja obsady dla brytyjskiego Vogue. Niedługo później pierwsze projekty kampanii zaczęły pojawiać się w naszej skrzynce pocztowej i już wiedzieliśmy, że to będzie duży projekt! Jednak praca nabrała tempa dopiero w lipcu. Przy tym projekcie z Jasonem Bellem ściśle współpracował zespół And Company — agencji z Los Angeles. My także staraliśmy się dodać od siebie coś wartościowego do procesu kreatywnego.

Dla wszystkich w studiu praca nad tymi zdjęciami była niezapomnianym przeżyciem. Bogactwo kostiumów, dopracowanie każdego ich detalu, były wręcz niesamowite. Również scenografia wnętrz robiła ogromne wrażenie, oddając przepych faktycznie istniejącego pałacu.

Myśląc o charakterze sesji i zdjęć, dopracowując ich charakter, odnosiliśmy się do sesji rodziny królewskiej, którą również mieliśmy przyjemność retuszować. Obie sesje miały niewątpliwie bliski sobie charakter i wydaje nam się, że czuć dostojność w kreacjach wizerunku bohaterów „The Crown".

„The Crown" to brytyjsko-amerykański serial biograficzny poświęcony brytyjskiej królowej Elżbiecie II. Serial już otrzymał dwa Złote Globy — dla Claire Foy jako najlepszej aktorki w serialu dramatycznym oraz jako najlepszy serial dramatyczny.

Serial pozwala prześledzić wiele historycznych wydarzeń, ale i prywatnych szczegółów z życia królowej. Zapraszamy do obejrzenia kilku plakatów z kampanii promocyjnej „The Crown". Ukazują one prywatne i publiczne sylwetki serialowych postaci. Więcej informacji: www.houseofretouching.com i www.facebook.com/HouseOfRetouching.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Płynna soczewka wyprodukowana Steve's Digicams - co za odmiana! Corel AfterShot Pro 3 ma być 4x szybszy od Lightrooma Nowe zdjęcia Vivian Maier odkryte po latach [galeria] Content-Aware Crop i Face-aware liquify, czyli nowe funkcje w Adobe Photoshop CC Czy drony DJI to narzędzia szpiegowskie XXI wieku? Poważne zarzuty wobec chińskiej firmy Corephotonic stworzy podwójny moduł fotograficzny do smartfów z 5-krotnym zoomem optycznym Europejskie Stowarzyszenie Ślubne Nikon to nowa grupa dla wybitnych fotografów Photoshop for iPad będzie gotowy lada chwila? [wideo] 13 edycja Profi Post Photo w październiku w Warszawie Picasa Web Albums Uploader dla Maków Wtyczka do Lightrooma zrobi selekcję zdjęć za ciebie

Popularne w tym tygodniu:

Zdjęcie dnia. Maseczka ochronna zrobiona z...żywego węża. "Nikt w autobusie się nie przejął"