Sesja „The Crown", czyli najdroższego serialu telewizyjnego w historii w portfolio House Of Retouching

Są takie projekty, które wzbudzają wielkie emocje. Tak właśnie było z serialem „The Crown" dla Netflixa. 700 historycznych kostiumów oraz naturalnej wielkości replika pałacu Buckingham sprawiły, że jest to, jak dotąd, najdroższy serial telewizyjny. Rozmach kampanii reklamowej był również imponujący. Wszystko zaczęło się jednak powoli, a jednym z pierwszych obrazów, który opuścił nasze studio, był grupowy portret głównych bohaterów.

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix

The Crown cast/ art direction And Company / photo Jason Bell/ ©Netflix (mat. prasowe - www.houseofretouching.com)

Pierwsze wzmianki o serialu dotarły do nas od Jasona Bella już w maju 2016, gdy trafiła do nas sesja obsady dla brytyjskiego Vogue. Niedługo później pierwsze projekty kampanii zaczęły pojawiać się w naszej skrzynce pocztowej i już wiedzieliśmy, że to będzie duży projekt! Jednak praca nabrała tempa dopiero w lipcu. Przy tym projekcie z Jasonem Bellem ściśle współpracował zespół And Company — agencji z Los Angeles. My także staraliśmy się dodać od siebie coś wartościowego do procesu kreatywnego.

Dla wszystkich w studiu praca nad tymi zdjęciami była niezapomnianym przeżyciem. Bogactwo kostiumów, dopracowanie każdego ich detalu, były wręcz niesamowite. Również scenografia wnętrz robiła ogromne wrażenie, oddając przepych faktycznie istniejącego pałacu.

Myśląc o charakterze sesji i zdjęć, dopracowując ich charakter, odnosiliśmy się do sesji rodziny królewskiej, którą również mieliśmy przyjemność retuszować. Obie sesje miały niewątpliwie bliski sobie charakter i wydaje nam się, że czuć dostojność w kreacjach wizerunku bohaterów „The Crown".

„The Crown" to brytyjsko-amerykański serial biograficzny poświęcony brytyjskiej królowej Elżbiecie II. Serial już otrzymał dwa Złote Globy — dla Claire Foy jako najlepszej aktorki w serialu dramatycznym oraz jako najlepszy serial dramatyczny.

Serial pozwala prześledzić wiele historycznych wydarzeń, ale i prywatnych szczegółów z życia królowej. Zapraszamy do obejrzenia kilku plakatów z kampanii promocyjnej „The Crown". Ukazują one prywatne i publiczne sylwetki serialowych postaci. Więcej informacji: www.houseofretouching.com i www.facebook.com/HouseOfRetouching.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Napięcie, zmysłowość oraz cielesna ekspresja. Oto najlepsze fotografie teatralne w Polsce Przyszły członek agencji Magnum fotografuje iPhone'em Co z zamówieniami z nocnej promocji RTV EURO AGD? Znamy stanowisko sklepu Aktualizacja Capture One Pro do wersji 9.3 pozwala na prace z 26 nowymi aparatami i obiektywami oraz monitorami Eizo Nikon Asia oskarżony o seksizm za wybór samych mężczyzn do promocji D850 Produkty Canona na rynku matryc. Sony ma poważnego konkurenta Canon przestrzega użytkowników 1DX Mark II przed niektórymi kartami SanDisk CFast 2.0 Nowe iMaki, nie takie nowe... Datacolor prezentuje nowe zestawy SpyderX do kalibracji koloru Standardowy Nikkor AF-S 50 mm f/1.4 G ? nareszcie! Freeware: HDRtist 1.0 dla Mac OS X Surrealistyczne kolaże artystki pokazujące połączenia wizualne między niezwiązanymi rzeczami

Popularne w tym tygodniu:

Skandal na festiwalu fotografii w Mediolanie. Wystawiono plagiat! Zostawili klientów bez zdjęć i pieniędzy. Serwis fotografii ślubnej po prostu zwinął interes Toem: Gra wideo dla fotografów na jesienne wieczory Konkurs Ministra Klimatu i Środowiska „Geologia w obiektywie 2021” Wybieramy aparat cyfrowy – na co zwrócić uwagę przy jego wyborze?